Livrare gratuita la orice comanda mai mare de 199 Lei.

Suport Clienti +40 21.255.77.99

Livrare & Retur

Comenzile plasate pe www.vok.ro sunt livrate doar pe teritoriul Romaniei prin curierat rapid DPD Curier http://www.dpd.com/ro

1. Tariful este de 19.90 lei (TVA INCLUS) pentru fiecare pachet indiferent de greutatea acestuia, în această suma fiind incluse: ambalarea, taxa de ramburs daca este cazul si asigurarea. In cazul kilometrilor suplimentari diferența este suportată de client.

2. Toate comenzile mai mari de 200 lei beneficiază de transport gratuit.

3. Toate comenzile primite pănă în ora 15:00 de luni până vineri sunt procesate și predate la curier pentru livrare în aceași zi. În orașele cu acoperire zona 1 DPD Curier livrarea se face in 24 de ore lucrătoare, pentru restul zonelor, livrarea se face in 2-3 zile lucrătoare. Livrarea sambata este valabilă doar pentru orașele în care exista serviciul disponibil. Pentru acest lucru verificați sunând la DPD Curier 031.824.9090.

4. Livrarile catre zona 2-3 se face doar daca contravaloarea comenzii este achitata in avans (online CC sau transfer bancar).

Vă recomandăm să verificați coletul la primire și în cazul în care este deteriorat să refuzați receptionarea lui pe motiv că este deteriorat. După livrare și acceptarea pachetului nu vor mai fi luate în considerare aceste sesizări.

Returnarea produselor

Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

• produsul nu este conform cu specificațiile de pe site. Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plătii diferența, respectiv daca valoarea este mai mică, veț primi o rambursare partială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul inlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de vok.ro.

• produsele ce au fost livrate greșit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar consumatorul va refuza recepția. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreează inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare parțială pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de vok.ro.

• renuntarea la cumpărare. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau,in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. in cazul solicitatii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. dslaboratories.ro va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce clientul a returnat produsul cumparat initial. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 30 de zile de la retur. Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:

• în cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;

• starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte

• în cazul tuturor produselor, folosirea lor (pana și numai o singura dată / o singura pagina) nu mai permite returnarea lor

• în cazul aparatelor de ingrijire personala (epilatoare, aparate de ras etc), acestea nu pot fi returnate dupa desigilare sau folosirea o singură dată

• în cazul produselor pentru care la livrare se efectueaza proba, clientul nu le poate returna cu defecte estetice sau defectiuni datorate utilizarii neadecvate Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, da solutii are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Aceste dispozitii se aplica conf. o.g. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din o.g. 130/2000. In toate cazul returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz. In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea og 21/1992, legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

Nota: în orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factură, certificate de garantie etc.).

 

PRIMESTI 5 RON CADOU!
Primesti 5 RON cadou!
Aboneaza-te si primesti in exclusivitate noutatile si ofertele noastre.
Aboneaza-te